Схема самоаналізу уроку

САМОАНАЛІЗ УРОКУСхема – 1
1.     Які головні завдання уроку, як вони враховувались у ході реалізації його цілей?
2.     Чи ефективно використовувався час уроку? Чи була раціональною його структура для досягнення мети?
3.     Який тип уроку застосовано?
4.     Яке поєднання методів навчання обрано для вивчення нового матеріалу? Чому?
5.     Характеристика навчальних можливостей класу. Які особливості класу були враховані?
6.     Як організовано проблемно-пошукові ситуації з метою поглибленого засвоєння матеріалу?
7.     Як був використаний кабінет?
8.     Чи використовувались правила педагогічного такту, етики, норми взаємовідносин учителя і учня?
9.     Як здійснювалось диференційоване навчання?
10. Наскільки ефективно організовано самостійну роботу? Чи використовувалися елементи самонавчання і самовиховання?
11. Які елементи, етапи, форми і методи навчання були найбільш вдалими? Що не вдалося? Чому?
12. Як працювали над усуненням зазначених недоліків? Яка допомога потрібна?
13. Характер, обсяг і диференційованість домашнього завдання? Чи підготували ви дітей до його виконання?


Комментариев нет:

Отправить комментарий